Internet Download Manager 6.05 build 5 final + Path

ေလာေလာဆယ္ေတာ့ေနာက္ထပ္ထြက္တဲ့ update ေလးပါ။အကိုတေယာက္ဆီမွာေနာက္ထပ္ Update အသစ္ထပ္ထြက္ေနတယ္ဆိုတာေတြ ့တာနဲ့ကၽြန္ေတာ္လဲလိုက္၇ွာလိုက္တာ ဒီေကာင္ေလးကို path file ေလးနဲ့၇လာလို့တင္ေပးလိုက္တာပါ။ကၽြန္ေတာ္စက္မွာတင္ၾကည့္တာေတာ့အဆင္ေျပပါတယ္။ finalလို့ေတာ့ေျပာတာပဲဗ်ာ…..ေနာက္ထပ္ထပ္ထြက္၇င္လဲလက္တို့လိုက္အံုးေပါ့ဗ်ာ……

ဘယ္လိုအသံုးျပဳ၇မယ္ဆိုတာကေတာ့ ဒီလင့္ေလး ကပဲသြားၾကည့္လိုက္ပါေနာ္။ကၽြန္ေတာ္ေသခ်ာ
၇ွင္းျပထားပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ေျပာထားတိုင္းအတိုင္းလိုက္လုပ္ၾကည့္လိုက္ပါ။အဆင္ေျပသြားပါလိမ့္
မယ္..ေအာက္မွာကၽြန္ေတာ္ေဒါင္းေလာ့လင့္ေလးေပးထားပါတယ္…..


အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ……………ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ……….

Leave a comment